Технічна підтримка (цілодобово)

Абонентський відділ: (Пн.-Сб.)

IP-телефонія

telephonia

IP-телефонія - це комфортний і корисний інструмент для бізнесу. Використання сучасних технологій дозволяє не лише зменшити витрати на зв'язок, а й покращити якість обслуговування клієнтів.  

Для забезпечення вашого офісу телефонними сервісами пропонуємо рішення: 

  • Цифрові телефонні лінії з використанням IP-протоколу (SIP-телефонія)
  • Віртуальна АТС

Цифрові телефонні лінії

Для підключення однієї або декількох IP-ліній необхідно мати доступ до мережі Інтернет на швидкості не менше 128 Кбіт/с на одну IP-лінію та відповідне обладнання: IP-телефон, IP-шлюз або програмний телефон з VoIP шлюзом.

Для дзвінків по SIP-протоколу можна використовувати:
  • звичайний стаціонарний телефон + медіашлюз, VoIP-адаптер;
  • комп'ютер або ноутбук, із встановленим на ньому програмним забезпеченням (soft-phone);
  • IP-телефон із протоколом VoIP;
  • офісну АТС із IP-платою;
  • смартфон (комунікатор) із встановленим ПЗ (підключення по Wi-Fi).

Термін підключення послуг зв'язку: протягом 1 робочого дня після отримання оплати за підключення та наявності підписаного оригіналу договору. Оплата за послуги телефонного зв'язку складається з одноразових та щомісячних платежів.


Віртуальна АТС

Послуга "Віртуальна АТС" дає можливість отримати повне управління віртуальною ІР-АТС через WEB-інтерфейс, без зайвих витрат дозволяє об'єднати територіально розподілені офіси та підрозділи, забезпечує зв'язок із працівниками, які працюють вдома.

Переваги послуги "Віртуальна АТС"
  • Економія та додаткові можливості. Вам не потрібно витрачати кошти на придбання та обслуговування дорогого обладнання міні-АТС. Навіть, якщо ваша компанія вже має офісну АТС, Ви отримаєте додатковий функціонал сучасної офісної АТС, підключивши «Віртуальну АТС» до вашої корпоративної мережі за PRI або SIP протоколом.
  • Універсальність. Послуга дозволяє підключати як аналогові телефони, так і IP-телефони, а також додаткові абонентські термінали.
  • Збереження єдиного номера. Телефонні номери не пов'язані з адресою конкретного офісу. Клієнт може переїхати до іншого офісу зі збереженням свого телефонного номера. Відповідно, не потрібно нікого сповіщати про новий номер, змінювати рекламу, оплачувати додатково переадресацію та підключення нових номерів.
  • Висока якість з'єднання та передачі голосу.
  • Масштабованість. Якщо зростає кількість дзвінків або виникає необхідність збільшити кількість зовнішніх або внутрішніх номерів, можна додати додаткові лінії та телефонні номери (за додаткову плату). Актуальний прайс-лист можна запросити у менеджера.

Вибір способу організації IP-телефонії залежить кількості робочих місць, вимог до функціоналу. Ви можете не вникати у всі технічні тонкощі цієї послуги, просто зателефонуйте за тел. (044) 498-11-70, і ми допоможемо підібрати для Вас оптимальне рішення під потреби вашого бізнесу.

Відділ продажу

Заявка на підключення

Телеграм бот

Зворотний дзвінок

phone.svg next.svg