![]()
|
IP-телефонія - це комфортний та корисний інструмент для бізнесу. Використання сучасних телефонних технологій дозволяє не тільки значно зменшити витрати на зв'язок, але й покращити якість обслуговування клієнтів. Для забезпечення вашого офісу телефонними сервісами пропонуємо рішення:
|
Цифрові телефонні лінії
Для підключення однієї або декількох IP-ліній необхідно мати доступ до мережі Інтернет на швидкості не менше ніж 128 Кбіт/с на одну IP-лінію та відповідне обладнання: IP-телефон, IP-шлюз або програмний телефон з VoIP шлюзом.
Для дзвінків по SIP-протоколу можливо використовувати:
- звичайний стаціонарний телефонний апарат та медіашлюз (VoIP-адаптер);
- комп'ютер або ноутбук з встановленим на ньому програмним забезпеченням (soft-phone) та гарнітурою.
- IP-телефон з протоколом VoIP;
- офісну АТС з IP-платою;
- смартфон (комунікатор) з встановленим ПЗ (підключення по wi-fi)
Термін підключення послуг зв'язку: протягом 1 робочого дня після отримання плати за підключення та за наявності підписаного оригіналу Договору. Плата за послуги телефонного зв'язку складається з одноразових та щомісячних платежів.
Віртуальна АТС
Послуга "Віртуальна АТС" надає можливість отримати повне управління віртиуальною IP-АТС через Web-ынтерфейс, без зайвих витрат дозволяэ об'єднати територіально рознесені офіси та відділення, забезпечує зв'язок з працівниками, які працюють вдома.
Переваги послуги "Віртуальна АТС"
- Економія та можливості. Вам не доведеться витрачати кошти на придбання та обслуговування дорогого обладнання міні-АТС. Навіть якщо Ваша компанія має офісну АТС, Ви можете отримати додатковий функціонал сучасної цифрової офісної АТС, підключивши послугу до Вашої корпоративної мережі по PRI або SIP протоколах.
- Універсальність. Послуга дозволяє підключати як аналогові, так і IP-телефони, а також додаткові абонентські термінали.
- Збереження єдиного номера. Телефонні номери не прив'язані до адреси конкретного офісу, тому при зміні офісу телефонні номери зберігаються: нікого не потрібно сповіщати про новий номер, змінювати рекламу, встановлювати перепдресацію чи підключати нові номери.
- Висока якість з'єднання і передачі голосу.
- Масштабованість. Якщо виникає необхідність збільшити кількість внутрішніх або зовнішніх номерів, то швидко можна додати додаткові лінії та телефонні номери за додаткову плату.
Вибір варіанту організації IP-телефонії залежить від кількості робочих місць та вимог до функціоналу. Вам необов'язково самостійно вивчати всі технічні тонкощі даної послуги, просто зателефонуйте менеджеру за тел. (044)498-11-70, який допоможе підібрати для Вас оптимальне рішення.