В даному розділі розміщені бланки основних документів для попереднього ознайомлення та використання нашими абонентами. Використовуйте шаблони документів та рекомендації для того, щоб організаційні питання вирішувались якнайшвидше.

Скан-копії підписанних заяв приймаються електронною поштою на billing@kievnet.ua
Заява на тимчасове припинення послуг
/оформлення через Особистий кабінет/
Подається абонентом завчасно, не менше ніж за 5 днів до плануємої дати припинення послуг.
/надсилається на електронну пошту sales@kievnet.ua/
Подається абонентом завчасно, не менше ніж за 14 днів до запланованої дати розірвання.
Заява на зміну тарифного плану
/оформлення через Особистий кабінет/
Абонент обирає самостійно в Особистому кабінеті або надсилає запит на електронну пошту sales@kievnet.ua. Новий тарифний пакет вступає у дію з 1 числа.